Košík je prázdný
0,00 Kč
Česky Slovensky

Category Navigation:

Informace k nákupu

aktualizováno: 22.4.2017
Po odeslání Vaši objednávky:

Po nákupu v e-shopu Vám bude po odeslání objednávky zaslána automatická zpráva o zařazení objednávky do informačního systému.
V pracovních dnech pak bude také co nejdříve zkontrolována a zasláno potvrzení o přijetí (akceptaci) Vaši objednávky.
V ostatních případech potvrdíme objednávku Vámi zvoleným informačním kanálem, případně Vás budeme kontaktovat pro upřesnění objednávky nebo dohodnutí termínu.
Pak již následuje příprava zásilky a expedice v avizovaném termínu.

Dostupnost zboží, expedice, termíny dodání
Dostupnost zboží

Pokud není uvedeno u produktu jinak, bývá zboží na skladě. U zboží, které není skladem (nebo je jen na objednávku) a pokud není uvedena dostupnost v informacích o produktu, Vás o ni budeme informovat.
Údaje o dostupnosti uvedené u zboží vychází z obvyklých dodacích lhůt našich dodavatelů, pokud je u dodavatele zboží skladem.

Expedice zásilek

Zboží, které máme skladem, expedujeme do třech pracovních dnů.
Pokud by z technických důvodu mohlo dojít k prodloužení doby expedice, sdělíme Vám alternativní termín či řešení.
Aktuální provozní doba: - zde- .

Termíny dodání po odeslání

Termíny dodání závisí na zvoleném způsobu doručení (viz. "Doprava a platba").
Na přání Vám zašleme zboží i v jiném termínu, termín odeslání odložit.
Informace o způsobu doručení naleznete v části: "Doprava a platba"

Záruky, reklamace, výměna zboží a vrácení zboží
Záruka na zboží

Na veškeré produkty je pro spotřebitele poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců od data prodeje, pokud není omezena dobou expirace. U některých produktů poskytujeme i prodlouženou záruční dobu viz. datum expirace.

Reklamace

Každý kus zboží je kontrolován při naskladnění a pak i při expedici. Přece jen ale vlivem dopravy může dojít k poškození, nebo u zboží, do kterého není možné z důvodu způsobu balení nahlédnout, může být nějaký nedostatek. V případě, že shledáte u zboží nějakou vadu nebo nebudete spokojeni se zakoupeným zbožím, máte právo jej vrátit. Stačí nás jen kontaktovat a Vaši reklamaci v řádné době vyřídíme.
V případě, že při přebírání zboží od dopravce je zásilka poškozena či neúplná, ve vlastním zájmu ji odmítněte převzít a sepište zápis o škodě viz. také ("Obchodní podmínky"). Pro rychlé vyřízení vaši reklamace je neúplnou nebo poškozenou zásilku bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu..

Vrácení a výměna zboží

Ze zákona máte právo zboží zakoupené v e-shopu do 14 dnů vrátit bez udání důvodů.
Na přání Vám v záruční době také zboží vyměníme i za jiné, pokud jste si např. nevhodně vybrali nebo nakoupili více kusů. Dopravné v případě výměny si ale zákazník již hradí sám.
Na výměnu zboží se aplikuje bod V. Obchodních podmínek - odstoupení od kupní smlouvy.

Ochrana osobních údajů

Veškeré informace používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. Zákazník zasláním objednávky vyslovuje souhlas s užitím svých osobních údajů za účelem dodání, dopravy, řádné fakturace a případné reklamace objednaného zboží.
Pro potřebu vyřízení a zaslání Vaši objednávky potřebujeme pouze tyto údaje: jméno a příjmení, adresa bydliště nebo doručení, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, od podnikatelů identifikační číslo a daňové identifikační číslo. Potřebné údaje se odvíjí od způsoby dopravy a zvoleného způsobu komunikace zákazníkem, např. v případě telefonické objednávky nepotřebujeme znát Vaši mailovou adresu, v případě dopravy Českou poštou nepotřebujeme Vaše telefonní číslo.
V případě, že chcete, aby vaše osobní údaje byly z naší databáze zcela odstraněny, zašlete prosím žádost o vymazání osobních údajů na adresu info@mineralstones.cz. Vaše osobní údaje budou neprodleně z databáze odstraněny, v případě dalšího nákupů budete muset vytvořit zcela nový zákaznický účet.